![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Medlem
Reg.datum: Mar 2006
|
![]()
några nyheter.
Jag fortfarande arbetar på att fixa buggar och har fixat mycket. Finns några saker kvar men dem största buggar är fixat. -ingen skript fel när man placerar tåget vid en station. -tåget ska rulla igen när man stannar vid en station när man bara öppnar hyttens dörr (och sen stängar den). Förut var tåget "stalled" ![]() -tåget ska bromsa i början av sessionen även om man har inte klickat det. förut var bara det "aktiv" tåget, det som är "selected". -ingen skript fel när tåget rullar i en portal och vid några olika typ av vagnhallar/depåer och många andra saker. -tågets acceleration ljud ska spelas även om man är inte på hytten. Då ska man höra alla tåg även dem som rullar automatisk med AI. -DCC är mer realistisk. Tåget ska inte göra 0-100kph i 1 sekund, samma på bromsning. -2 nya syn i hytten, dem visar dem 4 knappar panel vid hyttens dörr. En syn på varje sida. Mer realistisk. -skapat standard "icons" när man visar c20 i railyard och i sessionen vid förarens bild. -fixat en problem med AI som accelera långsam. Saker kvar att göra. -Svensk bokstaver gör konstiga saker på passagerare skyltarna (dem gör "@" och liknande saker istället för det rätt bokstav) inte en stort prioritet men ska försöker att fixa -tågs luftsystem ljud som behöver att vara hört i hela tåget, inte bara hytten -mer om ni hittar mer! Jag också arbetar med svenolov för att kunna göra c20 compatibel med sin MSL Station Manager och en annan nyhet. Som lars har sa, jag ska snart vara i området om 2 månader!! En resa till stockholm tack! hehe. spännande! ![]() ![]() Senast redigerad av SVoyager den 2007-02-10 klockan 10:55. |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|