|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2007-09-10, 17:56 | #1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
Viktigt meddelande till er som beställer KRS - Se din betalningsstatus här
När ni betalar in på mitt konto skulle det underlätta en hel del om ni skrev ert nick (smeknamn) som ni har här på forumet.
Tack på förhand! /Fredrik - som ser att en hel del redan har betalat Här kommer jag lista de beställningar jag har och de betalningar som kommit in. Kontrollera gärna att listan stämmer dels för er egen skull och för min skull. Tack på förhand Nedanstående är klara för leverans så fort vi får spelen:
Nedanstående saknar jag adress till och vill ni ha spelet är det hög tid att ni kontaktar mig. Flera PM och mail har skickats utan resultat
---------------------------------------- Skulle någon som vet med sig att de beställt inte finnas med här, hör av er. Samma gäller er som betalat men inte finns avprickad, hör av er. Banköverföringar kan dock ta ett par dagar. Senast redigerad av Fredrik den 2007-10-02 klockan 17:11. |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|