![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#32 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
Ort: Sundsvall, Sweden.
Inlägg: 6 919
|
![]()
Tack Traingoal!
Sant, Sparkfot. Skulle bara fattas man får hem en trasig tv nu... Såpan går vidare på minhembio forumet... Fick nyss ett svar från Mikael på Dustin i tråden, där det verkar som att dom inte vill ha nått med kunden att göra, om varan man köpt hos dom går sönder? Detta tycker jag är helknäppt! Om en affär säljer en vara med 2års garanti och varan går sönder, så borde man väl kunna kontakta och få hjälp av den affären, eller!???? Om man köper en vara hos t.ex. Siba eller Elgiganten, så är det ju dit man vänder sig, när den går sönder. Jag har aldrig varit med om att Siba eller Elgiganten sagt att man måste kontakta servicefirman själv! http://www.minhembio.com/forum/index...=114933&st=360
__________________
Mvh Pirpen Senast redigerad av Pierre den 2007-09-29 klockan 22:09. |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|