|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-09-29, 23:42 | #1 |
Senior Member
|
Bra och dåligt med MSTS
Hej!
Eftersom det blev ett himla liv i den andra tråden tar vi ut den seriösa diskutionen hit. Jag vet att det finns en tråd på detta ämne tidigare och den kan vi använda som utfyllnad om vi känner för det. http://msts.e-buzz.net/forum/topic.asp?TOPIC_ID=2821 Bra med MSTS - Stukturen som är vald för att lägga spår (bit för bit) - Det väldigt välutbyggda systemet för signaler - Fysiska egenskaperna hos lok/vagnar - Möjligheterna till snygga landskap - Avancerade aktiviteret (även om det fanns mer att önska här) Minde bra med MSTS - Grafikmotorn - Antalet objekt i varje tile - Den felbenägna strukturen i alla filer "Tag ( Data )" Förklaring: Det räcker med att ett ( eller ) faller bort så byter filen totalt betydelse. Under de nästan 10000 gånger som vi sparat VHJ så har det blivit några fel... - Ingen möjlighet till att byta lok - Ingen multiplayer - Krashbenägenheten hos programmet Någon får fylla i där jag missat!! Framför allt är jag intereserad av vad Mazz, Hawk och Pirre tycker... HP |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
MSTS kanske inte är helt nedlagt | gec44-9w | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2005-01-01 03:27 |
Problem med MSTS! MpProfile... | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-04-11 23:16 |
MSTS Hänger! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2003-04-08 00:43 |
Uppdatering av MSTS På Svenska! | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-02-18 20:32 |
Möte av flera tåg i MSTS. | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-01-30 21:21 |