|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-10-03, 19:23 | #1 |
Medlem
|
Number One Tram Route
Jag vet att jag har sagt att jag har haft problm tidigare, mn nu har jag gjort ett nytt försök... Det går helt enkelt inte att få den att fungera... man skall kopiera filer från standardrutterna, det vet jag, men, skall man svara ja eller nej på om man vill skriva över (vissa filer är densamma i alla mappar). Vad jag än svarar går det inte... Vad är det jag gör för fel? Finns det inte nån batfil som kan flytta över filerna?
Jonas M. Bobjörk "You´re old enough to kill, but not for voting" http://www.bobjork.nu/download/msts/ |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Nuber One Tram Route | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2003-02-04 22:31 |
Aktivitet till Number One Tram Route | Pierre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-01-25 14:00 |
Aktivitet till "Number One Tram Route" | Hesa skurun | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-01-06 18:00 |
Number One Tram Route | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 66 | 2002-08-26 18:16 |
"Donjt send" vid öppning av Number One Tram Route | bobjörk | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2002-06-30 01:40 |