|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2008-08-16, 09:24 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Problem med AI traffik i aktivitet
Jag har problem med att skapa aktiviteter till MSTS. Allt funkar som det ska utom att skapa traffik. Om en färdig traffic-fil finns, som på MSTS Orginalrutter, så går den att använda, men att skapa ny trafik går inte. När man trycker på New vid traffic-menyn kommer det upp "Choose name"(eller något sådant) och sedan "Choose display name". Sedan stängs rutan och inget mer händer. Nere i menyn för val av traffik står nu min nya traffikfil, men den är tom. När man trycker på "edit" händer ingenting. Jag har den officiela MSTS Patchen installerad, men ingen MSTS Bin. Utan traffik kan man ju lika gärna köra "Explore Route".
|
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|