|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-10-16, 23:04 | #1 |
Senior Member
|
Sverige - Portugal
Jag har precis tittat på träningslandskampen mellan Sverige och Portugal och vill bara säga att Sverige skulle vunnit, dom är värda all heder. Sen den där sat*ns domaren från Grekland kunde dom ju stoppat ner i en soptunna. Han brydde sig inte ett skit om vad Porto spelarna gjorde mot dom. Sparkade efter ben, slog Allbäck i huvudet m.m Jag menar var är sporten på väg, är det bara dom nordiska lagen som spelar sportligt?? Jag hatar när sånt här händer. Men jag säger bara SVERIGE ÄR ETT SKIT BRA FOTBOLLSLAND.
Mvh:Trigger |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Hur ser ett godståg ut? | sibbmark | Allmänt om tågsimulatorer | 1 | 2004-04-13 00:02 |
Tåg fra Sverige til Finland/Rusland | Marc Liljeqvist | Allmänt om tågsimulatorer | 3 | 2003-12-07 13:43 |
Sverige - Kanada | Pson | Off-topic | 2 | 2003-04-30 18:14 |
Sverige till 8:dels final | Trigger | Off-topic | 15 | 2002-06-13 12:46 |
Sverige - England | Trigger | Off-topic | 12 | 2002-06-07 20:07 |