|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-10-22, 22:14 | #1 |
Senior Member
|
Vilken station bor du vid eller ligger närmast dig
Vilken station bor du vid eller ligger närmast dig är en fråga jag undrar. Skriv var du bor samt ungefär var stationen ligger och du Måste skicka en bild på stationen. Här är en bild på stationen som ligger närmast mig. Den ligger i Byn där jag bor som heter Billesholm för nuvarande går bara godståg där eller inte ens det dom håller på och lägga om till nya spår och slipers samt nya ledningar m.m för att om 6år kommer pendeltågen att köra här. Stationen är Billesholms station och ligger i stort sätt i mitten av Billesholm.
Mvh:Trigger |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Brainstorming.... | Pierre | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 69 | 2005-01-05 21:10 |