|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2009-02-01, 19:06 | #1 |
Tidigare Traindriver94
|
Månadens bild för simulatorer?
Som dom flesta säkert vet har jag hållit på med fototävlingar med bästa simulatorbilder.. Så jag tänkte att man kanske borde starta en "riktig" tävling där man har ett nytt tema varje månad (precis som Månadens Bild).
Jag skulle gärna hålla i den tävlingen (var ju i princip jag som införde den) fast då skulle jag behöva "rättighet" att kunna lägga tråden som "viktigt" samt att starta omröstning i samma tråd som bidragen.. Vad tycker ni medlemmar och Fredrik? Hiss eller diss?
Visningsalternativ | |
|
|