|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Visa resultat för omröstning: Rösta | |||
Dennis bidrag | 10 | 47.62% | |
stinas bidrag | 5 | 23.81% | |
Viktors bidrag | 4 | 19.05% | |
roberths bidrag | 6 | 28.57% | |
korvtigers bidrag | 17 | 80.95% | |
Bombardier Trains bidrag | 2 | 9.52% | |
ekankals bidrag | 11 | 52.38% | |
Tottes bidrag | 2 | 9.52% | |
Flervalsomröstning. Antal röster: 21. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2009-05-11, 17:31 | #1 |
Tidigare Traindriver94
|
Månadens Simulatorbild - RÖSTA
Kan fortfarande inte starta omröstningar i samma tråd som bidragen eller ta bort inlägg osv, antar att jag inte kommer kunna göra det sen heller.
Ursäkta att det blev så sent med omröstningen, var verkligen inte meningen men jag har tänkt att jag skulle göra en omröstning men det blev aldrig av. Bidragen hittar du här http://www.e-buzz.se/forum/showthread.php?t=23253, du kan rösta på tre stycken! Som vanligt får man inte rösta på sig själv!
Mina arbeten i Trainsimulator 2012: Appleford - Slough Färdig Bergslagsbanan V2.0 Färdig! Bergslagsbanan V3.0 Under arbete! Senast redigerad av Micke.L den 2009-05-11 klockan 17:36. |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|