|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
Visa resultat för omröstning: Vem tycker den här saken låter intressant? | |||
Nej, onödigt | 7 | 36.84% | |
låter kul | 12 | 63.16% | |
Antal röster: 19. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2010-01-22, 17:43 | #1 |
Medlem
|
Träff i Sundbyberg?
Jag undrar om det finns intresse för att ha en träff i Sundbyberg? har lokaler där!
alla är välkommna! datum har jag inte riktigt bestämt mig än beror på när folk kan och har lust allt är helt gratis man får ta med egen dator! man kan ha med sig alla tågsimulatorer! det är en del som redan har anmält sig - Skriv gärna så jag vet hur många som kommer komma! skulle vara trevligt så man kan få hjälp med en rutt! det roliga är det sociala!, hoppas det finns intresse! skriv om jag har glömt något eller om ni har några frågor!! http://www.e-buzz.se/forum/showthrea...ght=Sundbyberg Simon Hagen
Visningsalternativ | |
|
|