|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2010-04-01, 12:43 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Apr 2010
|
RC-lok hytter
Hej!
På banbyggarna kan man ladda ner hytter till Rc-loken men jag lyckas inte få de att fungera! Så här står det att man ska göra: RC5 & RC6 Hytt Gjord av: Tobias Wideberg CommonCab.SWE: CommonCab.SWE_Rc5-7 v1.0 How to install: 1. If you want to install the Rc5 cabview you copy the Rc5 cab folders from Alias in the CommonCab.SWE_Rc5-7 to the locomotive folder of your choice. 2. Then make sure the the eng.cvf comply whit the cab cvf in the cab folder. 3. that’s all. Jag vet inte hur många olika sätt jag försökt att få det fungera men jag luckas bara inte. Någon som lyckats och kan berätta hur jag ska göra? Tack på förhand ! |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|