|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2010-05-02, 22:20 | #1 |
Veteran
Reg.datum: Jul 2008
|
Recension: ProTrain 18
Hej! Jag har haft denna expansion för MSTS rätt länge, men tänkte att jag skulle skriva en liten recension om den. Pro Train 18 är huvudlinjen mellan Hamburg och Berlin. Detta är en riktig huvudlinje, vilket jag gillar... Hastigheten på linjen är mellan 160 och 230 km/h. Det är dock ingen höghastighetsbana dock, så det är många små lantstationer på vägen. Landskapet är välgjort, det jag inte gillade var att rutten använder fula spårtexturer och himmlar från orginalrutterna. Jag har bytt till de som följde med en italiensk rutt. Många tåg följer med, allt från pendeltåg till godståg. Många typer av ellok, ett diesellok, IC-vagnar, gammla regionalvagnar, dubbeldäckarvagnar, ICE-TD samt olika godsvagnar. Dessutom finns både hamburgs och berlins S-bahntåg med. Linjen innehåller nämligen också delar av dessa linjer. Alla tåg har dessutom eget ljud och hytt, och många passvagnar har passvy.
Det jag gillar med expansionen # Många aktiviteter # Många fordon # Mycket välgjorda 3d-modeller av tågen # Alla tåg har egna, välgjorda ljud # S-bahnlinjer finns också - mer variation # Passvyer i många passvagnar # Varierande aktiviter - allt från godståg till ICE Det jag INTE gillar med expansionen # Hytterna ser "handmålade ut" # Använder fula texturer från orginalrutterna - enkelt att fixa # Lite enformigt på vissa delar av banan - jämn, hög hastighet och inga kurvor eller backar, men det är väl så det ser ut i verkligheten - kör pendeltåg istället Jag rekomenderar ändå köp, och kom ihåg att ProTrain har massor med andra tyska rutter och också expansioner till TRS. Jag ger rutten 4/5 poäng. Hoppas att detta var bra att veta för någon.
Visningsalternativ | |
|
|