![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#18 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2010
Ort: Yxlan, Norrtälje
Inlägg: 1 345
|
![]()
Äntligen fungerar bogeyn på E loket. Bockar och bugar,LAn.
Men, det är MYCKET som saknas på loket. Jag gillar verkligen J loket och har varit i kontakt med LAn, som villigt sände över sitt texture material. Även jag vill ha lite väderbitet utseende på E loket. Så nu blir dags att lära sig texture hantering. I GMax finns en "Merge" funktion dvs man kan hämta objekt från andra GMax projekt.Jag har utnyttjat funktionen ett flertal gånger. Det vore ju fantastiskt att importera detaljer från ett annat ånglok! Onödigt att uppfinna hjulet en gång till, eller hur? På bifogad bild har jag kopplat till en tysk tender bara för att kolla funktionen. Och bogeyn påE loket är nästan i rätt läge, men nu när man vet så är det en baggis att korrigera. |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|