|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-11-24, 19:46 | #11 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Hej allihopa!
Tack Bengan för att du skrev ut avstånden på "kartan". Jag hitta en sida nu som handlar om pendeltågen, där alla avstånd imellan stationerna står. Men blir inte klok på att det där står noll km både på Stockholm Central och Nynäshamn (alltså dom börjar räkna avståndet både ifrån Stockholm C och Nynäshamn?????). Nån som vet hur långt det är ifrån Stockholm C till Nynäshamn? Jag trodde det var c:a 5 mil, men det stämmer inte, om jag räknar avstånden på denna sida. Om nån nu säger: Titta på en karta, så har jag försökt, men webkartorna är så jäkla krångliga att få fram nått på. Här är pendeltågs-sidan: http://www.tram.nu/pendeltag/ Och tack, Jocke för spårplanen över Stockholm S till Slussen. Anslutningen vid Stockholm S finns med på kartan ifrån trackmap.com. Bra att du satte ut tunnlarna, det skulle jag behövt haft på alla kartorna. Tack vare dig och HP kan vi nu ha med Saltsjöbanan i denna rutt! Någon som vet hur spåren ligger vid Södertälje Hamn, Södertälje Syd, Järna, Mölnbo och Gnesta? Jag har ingen aning om hur spåren ligger där. Tips på var och hur långa tunnlarna är på rutten jag tänker bygga mottages också. Alla tips och hjälp behövs och tas tacksamt emot! http://pirpen.cjb.net/ Edited by - Pierre on 24 November 2002 18:48:49 |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Önskelista för nästa STW skiva | marcusjm | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2004-07-23 21:16 |
Ändrade färger i Körmonitorn och Nästa Station. | Rogge | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-06-26 23:40 |
Nästa grafikstandard? | Mazz | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2002-12-04 16:16 |