![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Försöker mig på att bygga en rutt igen. Var ett tag sen jag gjorde det, Mafia2 och andra spel har kommit i mellan. Nu har jag några frågor:
1. Jag har försökt med dubbelspåriga tunnlar, men varje tunnel får egna väggar (om ni förstår vad jag menar!?) eller så får dom inga tunnelväggar alls. Kan man inte få en vanlig dubbelspårig tunnel i RW? 2. Hur får man upp marken under spåret eller vägen man lagt? Jag vet hur man gör med den där magneten, men då blir det problem om ett spår och väg korsar varann i olika höjder. Går det inte att markera spåret eller vägen och trycka nån tangent (som i msts)? 3. Om man vill gå från dubbelspårigt till t.ex. 6 spår i bredd, så hamnar ju alltid spåret man utgår ifrån på vänstra spåret av dubbelspåret. Men om jag vill ha två spår på varje sida, hur gör jag då? Detta håller på att driva mig knäpp... Kommer säkert mer frågor senare. Hoppas nån vet hur man fixar detta. Tack på förhand!
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|