![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Senior Member
Reg.datum: Sep 2001
|
![]()
Hejsan männsikor!
Nu har jag kommit tillbaka från min utflykt till Helsingfors! Resan förflöt utan nästan några missöden överhuvudtaget! Åkte på fredag med Taajamajuna (Regionaltåg) 524 från Vasa. Temperatur -18ºC Avgång rätt tid 12:30 OK! Ankomst till Seinäjoki rätt tid 12:25 OK! Inga som helst förseningar hittils! Byte i Seinäjoki till IC52. Avgång rätt tid 13:40! Försening på 8,5minuter Ankomst till Helsingfors rätt tid 16:50 Försening 2,5minuter. Han hade kört ikapp tidtabellen rätt bra minsann! Lokaltågena i Helsingfors höll tidtabellerna till 100% åtminstone de som jag åkte med! Hemresa Söndag! Temperatur -7ºC Avgång IC57 rätt tid 18:26 OK! Ankomst rätt tid 21:20 OK! Byte i Seinäjoki till pikajuna (snabbtåg) 47 Avgång rätt tid 21:25 OK! Ankomst till Vasa rätt tid 22:20 OK! Inga större missöden med andra ord... Förutom tågresandet hade jag för första gången i mitt liv tid att åka spårvagn! Tala om intresseväckande! Det är bara att konstatera: Går det på räls är jag fast! Robert Sand ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Saknade depenndencies till Winter land | Kiefer | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-02-22 14:29 |