|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-01-03, 22:08 | #1 |
Senior Member
Reg.datum: Aug 2001
|
Svensk räls!
Nu ligger ett paket med svensk räls uppe på STW. Det är 11 stycken varianter totalt:
Observera att det bara är enkelräls än så länge. Jag vet nämligen inte hur man gör för att få till den dubbla som finns i spelet. Jag brukar dock använda dubbel enkelräls för dubbelspår för att det ger mer flexibilitet tycker jag. Men så fort jag får reda på hur man gör dubbel så kommer den med. Det är också på gång med ett svenskt texturpack med ballast, grus, betong, asfalt mm som kan passa vid rälsläggning. /Mats |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Dygtig Svensk rutebygger søges | Erich | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 0 | 2004-10-07 10:10 |
Nu snackar vi verklig räls... otroligt snyggt | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2003-01-15 15:35 |
Ny film - Otroligt enkelt att lägga räls | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 11 | 2001-09-28 13:03 |