![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2005
|
![]()
När jag tittar på de olika videorna från Train Simulator 2012 tycker jag de ser mycket bra ut. Mycket bättre än vad Trainz kan uppvisa.
Finns här någon som även använder Trainz och kan peka lite på skillnaderna och vad de tycker är bäst. På annan plats fick jag också reda på att min nuvarande dator inte räcker till för att köra Train Simulator 2012 fullt ut. Vad bör jag köpa för dator för att kunna göra det och dessutom ha kraft kvar. Här kan man naturligtvis göra det lätt för sig och svara det dyraste som finns men jag är mer inne på det som är billigare men ändå klarar uppgiften. (Om det nu finns.9 |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|