|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2012-07-16, 20:57 | #11 |
Medlem
Reg.datum: Dec 2009
|
[quote=crille40;264450]Hej.
Jag har installerat om TS2012, och nu har jag problem med att jag inte hittar div objekt (Alla Svenska). Hastighetstavlor (har nästan alla Left, men inte de med högre hastighet, och endast ett fåtal Right) Luftledning har, Old pole 1&2, Mod 1t pole, Mod 3t bridge, alltså saknar jag Mod 2t pole. Konstigt att det saknas "bitar" av paketen tycker jag. Panthograph till alla RC-lok Tack på förhand Christer[/QUOTE Hastighetstavlor finns. Sv Tåg 2005, mapp Svenska tågverkstäderna/cdp-fil Spårnära skyltar. Du ställer själv in hastigheten upp till 140 km/tim. Nisse igen |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|