|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2013-02-01, 01:34 | #1 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Mar 2002
|
Validera Steam-Cache-filer
Hej!
Jag validerade alldeles nyss och blev lite besviken på. RW-svenska försvann och FPS sänktes rejält. 15 FPS! Jag blir tokig på RW. Förra veckan uppdaterades AMD Vision engine control center i min dator och försämrade Fps lite grann. Jag vet inte hur jag ska göra nå´t åt det för att få upp Fps. Trodde att validering skulle kunna höja Fps. Vet ni hur...??
MVH TOTTE BanByggarna MSTS Rutt Trollhattan 2 RW-Trollhättan och Bergensbanen Beta Bygger RW-Trollhättan Bygger RW-Bergensbanen newS downloadsida Facebook Trainsimulator Sverige Facebook Trainsimulator Norge Senast redigerad av Totte den 2013-02-01 klockan 10:35. |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|