![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#9 |
Veteran
Reg.datum: Nov 2001
|
![]()
Jaha, där är felet! Den texturegroup jag skickade med loket var <kuid:67375:100031> som inte innehåller nån Ekan-textur. Skall kolla om jag kan uppdatera den och ladda upp. Återkommer.
Det är tre olika Da-lok ute och springer. Originalet som Ekans texgroup är gjord till är <kuid:36713:30> , alltså emges STW-lok som Ekan och jag hade tillstånd att uppdatera och som heter "SJ class Da STW STL-anpassat" "SJ Da" <kuid:67375:100927> vet jag inte hur den hamnat hos någon, men det är nog ett misstag.??? "SJ Da STL" <kuid:67375:100941> var den jag laddade upp med en tom texgroup som tyvärr hade samma kuid som Ekans. Jag skall fixa detta vad det lider !
![]() "Det är kanske för sent att lära sig nåt nytt" - Bengan travesti LAn ![]() Senast redigerad av lan den 2013-11-03 klockan 12:08. |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|