|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2014-04-03, 14:04 | #11 |
Medlem
Reg.datum: May 2013
|
Hann med en del innan lunchen, har uppdaterat filerna!!
(Hämta i signaturen) Eftersom Eriks bilder är de bästa jag har kommer jag göra om hytten efter dem. (Och de där bilderna är fantastiska) Ang antalet texturer som nämnt innan. Det visar sig att när jag paketerar ner alla assets så tar den med alla filer, även dem som inte används längre. Måste sortera ut det sen (varje vagn verkar nu ha mer är 3 set med texturer vilket naturligtvis inte är fallet) Kod:
Ändringslista Motorvagn ¤ Nya texturer. ¤ Nya UV-Kartor. ¤ Takränder. ¤ Pantografen clippar inte längre kontaktledningen. Mellanvagn ¤ Takattiraljer ¤ Nya texturer. ¤ Nya UV-Kartor. ¤ Nya Boggiar (skall inte ha studsande hjul men svänger inte rätt). ¤ Nya texturer till boggiarna. ¤ Clipping/Culling fixar. ¤ Fotsteget som trillar ut har fått ny animation och textur. Manövervagn ¤ Takattiraljer. ¤ Nya texturer. ¤ Nya UV-Kartor. ¤ Nya Boggiar (skall inte ha studsande hjul men svänger inte rätt). ¤ Nya texturer till boggiarna. ¤ Clipping/Culling fixar. ¤ Hytt som kan ses utifrån (som på motorvagnen). Hytt ¤ Kameran nu två decimeter längre fram. Tyck till!! Övrigt ¤ Försökt ändra kopplingar, halvframgångsrikt. ¤ Mer homogen färg över tågsetet. Skall bli ljusare vid fänstren. ¤ Bantat ner antalet texturer markant. Hotfix - Clipping i mellanvagnen
X2000 LATEST BEST 5TH JUNE Senast redigerad av Kungsfisk den 2014-04-03 klockan 14:17. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|