|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-02-11, 19:16 | #1 |
Medlem
|
Full Bucket Line
Någon som har testat Full Bucket Line 2.0? Den finns att hämta här: http://www.fullbucket.com/msts/ den också bara 16,2 MB stor så även dem med modem kan ladda hem den med en rimlig hemladningstid! Det tog bara 3-4 min för mig att ladda hem men jag har ju ADSL då...
MVH Dson i Sandviken. VD för VBK-Tåg AB |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Full Bucket med Scale Rail | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 0 | 2004-08-02 23:47 |
Aktivitetspaket för Hisatsu Line | Jolin | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2003-03-11 15:48 |
Albula line (bilder från verkligheten) | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-02-05 14:11 |
Albula line | Nicke_123 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2002-10-28 22:00 |