|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-02-16, 17:58 | #1 |
Medlem
|
Problem med MSTS!
Jag har ett problem med MSTS!När jag startar spelet så får jag upp det här medelandet om att man ska sända en felrapport till MicroSoft. Nån som har haft samma problem eller nån som kan hjälpa mig så skulle jag bli Jätteglad...
MVH Dson i Sandviken. VD för VBK-Tåg AB |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem vid laddning av MSTS | soderberg | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 6 | 2004-12-02 16:11 |
Problem med MSTS! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 10 | 2004-04-06 18:20 |
Problem med Pass80, MSTS klagar... | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-10-11 19:54 |
Problem med dynamisk skugga i msts!? =/ | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-07-10 23:28 |
Problem med MSTS! MpProfile... | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2003-04-11 23:16 |