Svenska 3D-Tåg - Forum  
 

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Landskapsdesign - Trainz

 
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2022-02-12, 01:14   #8
Jockes
Medlem
 
Reg.datum: Feb 2009
Ort: Västerås
Inlägg: 1 870
Standard

Ja stadsmiljöer är verkligen svårt att få till, men blev faktiskt rätt nöjd! Mycket som återstår dock, och i väntan på suget att fortsätta med det har jag istället planterat alléer för fulla muggar, det är några träd som ska ner i området så...


Stationsområdet, saknas "lite" miljöarbete.


Växeln till hamnspåret.


Gripsholms Läck(ö)ra slott...


Bredvid bangården mot vattnet verkar det ha varit någon form av våtmark, och är så fortfarande, så blev lite vass där...


Plankorsningen precis vid utfarten, tyvärr verkar signalerna spöka lite i Trainz 2019...


Gamla lokstallet, ej längre inkopplat till statliga spåren. Sista åren verkar "Enok" (motorvagnen, Xoa2, som trafikerade Mariefred-Läggesta) ha haft sitt underhåll i Eskilstuna eller Hagalund, men spåret in i lokstallet var elektrifierat på de bilder jag hittat, och såg nåt inlägg på Järnvägshistoriska forumet om att Enok blev underhållen i Mariefred förr.


Som sagt var, en massa träd...


Stationsområdet.


Hamnspåret.


Hamnspåret.

__________________
//Joakim Wahlberg
Jockes besöker inte forumet just nu   Svara med citat
 

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 04:31.


Powered by vBulletin® Version 3.7.5
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
© Svenska 3D-Tåg 2001-2009