|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-04-07, 19:07 | #11 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
Jag tycker Y1:an på bilden som Robban gav en länk till, inte ser så dum ut. Fast den hade nog blivit snyggare, om dom skippat det blå och gjort den helt grå!?
Kommer lämna måleriet nu och bygga bana istället. Får måla sen, om ingen annan har lust att göra det???? För jag tycker rutten ska ha egna tåg. Döp om dom också (om du tänker måla om tåg till rutten?), så man kan ha både dom ommålade och orginalen installerade. Jag vet att många vill att spåren ska läggas om här och där, men dom tänker jag låta vara. Det för att det ska gå lite snabbare att bygga rutten och ni ska få köra den. Kan hända att jag att jag till version 2 ändrar och lägger till spår!? http://pirpen.cjb.net/ |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Aktivitetspaket för Hisatsu Line | Jolin | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 5 | 2003-03-11 15:48 |