|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-04-22, 20:58 | #34 |
Medlem
|
Jo det är ju för visso ett bra knep, men om man och föraren blir påkommen kan det bli stora problem!
Dels kan föraren bli av med jobbet och dels kan du råka mycket illa ut. Om det också/eller händer något så är det snudd på ännu värre....[}][:I] Richard: Tillåt mig att strypa dig långsamt i en alldeles för skrotig C20 och sedan lyncha dig hastigt med en alldeles för rostig Neoplan ledvagn!!! Grrrrr...Morrr...Fräääääässs! [8D] (Försökte komma på så hemska saker som möjligt, en Neoplan är bland det värsta som finns...) Du frågade möjligt vis inte om du får ta med en kompis? Nej men seriöst; Om jag kontaktar samma person, tror du då det är möjligt att få komma å kolla? [] Mvh: Kvarne ------------------ 6666 *Stockholms Sexigaste buss* (Scania CR112 H10) |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Kvarnes Julgodis 2003 [Många&stora bilder] | Kvarne | Off-topic | 3 | 2003-12-17 21:58 |
Uppläggning av filer till e-buzz | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-12-01 14:21 |
!!! Varning till er som fotar i Stockholms T-bana | Kvarne | Off-topic | 44 | 2003-08-07 19:04 |
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? | Pierre | Off-topic | 8 | 2003-03-04 23:18 |
Nu är min akt. färdig till JBJ | knasen | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 16 | 2003-01-31 14:05 |