|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-05-30, 20:51 | #1 |
Guest
|
Forumet och framtiden
Hej!
Jag har vid ett flertal tillfällen funderat över forumet och dess framtid. Inte alls negativt, utan bara lekt med tanken över hur länge ett diskussionsforum att detta slag kan finnas kvar. Jag tycker att det är ett mycket bra och roligt sätt att hålla kontakten - med folk som man egentligen inte alls känner! Visst låter det konstigt, men det här är ju en sida det digitala samhället medför; vi sitter "på kabellängds avstånd" och trots det har många medlemmar på forumet fått speciella "stämplar" (ej negativt menat). Många tycker säkert att jag är knasig och oseriös. Visst ska man inte tänka så här, men åtminstone jag, som i skrivande stund är i tonåren, kommer någon gång i framtiden när jag tänker på min kära ungdom minnas att jag varje kväll läste och postade meddelande i ett forum... Med vänliga hälsningar Lukas Nilson / Webmaster på www.s-klass.cjb.net |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Viktigt! Läs! - Störningar under påsken på forumet | Fredrik | Off-topic | 3 | 2005-03-25 09:39 |
Forumet uppdaterat! | Fredrik | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 16 | 2003-03-30 16:20 |
Forumet uppdaterat - Läs! | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2003-03-26 01:07 |
Hej alla i forumet | Bertil | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 10 | 2002-07-12 11:00 |
Vad händer med forumet? | Hawk | Off-topic | 13 | 2002-06-30 12:02 |