|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-04-27, 19:23 | #1 |
Medlem
|
Tack
Tack för alla svar som jag har fått på detta forum. Utan er hade jag aldrig klarat av att ge mej på ett bygge (visserligen ombygge av Marias Pass), men det är där som erfarenheten byggs upp. Har följt Knasens bygge, för att försöka snappa upp något som man själv kan använda i senare bygge. Har nämligen en ide om en rutt om jag kan få tag på material hur den såg ut när det begav sej.
Hälsningar Kenneth. Ps Hoppas att detta forum fortsätter i samma stil DS |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
tack till stw och alla ni andra... | jswmusic | Trainz - Allmänt om Trainz | 5 | 2005-03-02 14:09 |
Tack till Kenny och Co. | Bengt74 | Trainz - Allmänt om Trainz | 13 | 2003-08-12 00:52 |
15 000 RPM Disk till Trainz - Ja tack! | Pson | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-12-28 00:52 |
Tack, Robban! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-09-18 21:41 |
Tack MJ-Hobby och PAN Vision | x995 | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-04-28 00:09 |