|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-04-29, 22:36 | #1 |
Medlem
|
Sverige - Kanada
Hej!
Vad tyckte ni om matchen mellan Sverige och Kanada som nyss avlsutades? Jag tyckte att matchen var ganska jämn trots allt. Sverige skapade mycket fina chanser, men vi hade stora problem med att sätta dem. Ett Canada som verkligen hade turen på sin sida, det var väl egentligen bara det första målet som var klockrent. Jag skulle vilja säga att Canade var aningen bättre totalt sett, men Sverige hade sina stunder och vi spelade jävligt bra! Jag tycker att 4-4 skulle speglat matchbilden ganska bra. Men, som vi vet - inleder Sverige med ett bra gruppspel, går det åt skogen i slutspelet. Går det sämre i gruppen, går det bättre i slutspelet ! [8D] Med vänlig hälsning Pson |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Avståndsberäkning (järnväg) inom Sverige | Rojje | Off-topic | 2 | 2005-01-06 20:55 |
Hur ser ett godståg ut? | sibbmark | Allmänt om tågsimulatorer | 1 | 2004-04-13 00:02 |
Sverige - Portugal | Trigger | Off-topic | 1 | 2002-10-17 15:04 |
Sverige till 8:dels final | Trigger | Off-topic | 15 | 2002-06-13 12:46 |
Sverige - England | Trigger | Off-topic | 12 | 2002-06-07 20:07 |