![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 |
Senior Member
|
![]()
Hejsan!
Nu äntligen har jag fått en ny printer och i den ingår också Scanner kopieringsmaskin och vanlig printer förståss. Nu tänkte jag passa på och lägga upp några tåg bilder som jag tagit sommaren och hösten 2002[8D] Ukko pekka i Karis Ukko pekka i Hangö DV12 drar ett godståg förbi Hyvinge Utsikt från DV12:s vänstra sida av förarhytten Förarbord i DV12 Intercity 2 tåg draget av SR2 rusar förbi Hyvinge station Pendolino tåg från Helsingfors gör uppehåll i Karis för att sedan fortsätta sin färd mot Åbo Samma pendolino tåg som på bilden ovan Snälltåget från Åbo gör uppehåll i Karis för att sedan forsätta sin färd mot Helsingfors SM1 lokaltåg bromsar in vid hyvinge station Nu måste ni ha överseende med att kameran inte är något vidare som jag använder likaså är fotografen inte heller något vidare ![]() ![]() /Johan |
![]() |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Mitt kommande Rc- och passvagnar [Många bilder] | Pson | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 15 | 2004-03-17 00:00 |