|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-06-09, 23:14 | #1 |
Medlem
|
Ruttbygge (objekt)
Hej!
Håller på med att bygga om en rutt, men nu har jag fått ett problem. Har lagt in objekt i RE, som träd och bilar, men när jag skall testköra den här sträckan som jag har byggt på så finns inte dom här objekten som jag har lagt in. Vissa objekt som hus finns där men inte bilar och träd. Har sparat som man skall men det bara försvinner.. Vad är det för fel???? MVH Kenneth |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Objekt ut i de fria... :-) | Hawk | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 13 | 2004-06-15 01:01 |
Ruttbygge | knebert | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 2 | 2003-04-27 19:17 |
Begränsning av objekt????? | Pierre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-03-25 19:16 |
Nya objekt från Tomas finns för nedladdning... | Janne | 3D-design - Trainz | 2 | 2002-12-02 17:09 |
Sammanfogning av objekt i Gmax/3D studio? | Mikael | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 2 | 2002-06-01 18:57 |