|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-06-19, 20:54 | #1 |
Moderator
Reg.datum: Dec 2002
|
Björkeby-Koberga Järnväg
Hej!
Jag har ju en ny dator som sagt och den har ju lite mer minne än den gamla så jag kunde självklart inte låta bli att pula med Route Editorn... Alla förslag på stationsnamn som inte låter "löjliga"(ex Snorberget etc!) är välkommna. Vill ni se några speciella saker vid rutten så säg skriv om dem här. Spårplaner etc som ni vill ha kan jag också ta emot. Bilder ifrån Björkeby kommer här nedan: Bostadsområde innan stationen... Några höghus innan infarten till stationen... Stationen med nytillverkade reklamskyltar på plattformarna... En överblick på stationen där man ser bangården till höger och siba,jysk m.fler i bakgrunden! (dålig kavalite på bilderna, jag vet!) --------------- Hälsningar: Som fylle 14 den 2/6! =) |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Björkeby Läns Järnväg! | Olaf Lindström | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 10 | 2003-10-13 17:34 |
Broberg-Ålunda Järnväg | sjonas | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 21 | 2003-07-10 01:11 |
VPJ Vätterby - Pålsjö järnväg | Trigger | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-03-21 23:54 |
KBHJ - Korsta Brisundsvik Höghastighets Järnväg | SoftOrre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2002-11-20 18:33 |
Dala Ockelbo Norrsundets Järnväg | Tomas | Landskapsdesign - Trainz | 7 | 2002-10-05 04:46 |