Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > 3D-design - Trainz

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-11-01, 15:24   #24
Kvarne
Medlem

Reg.datum: Aug 2001
Skicka ett meddelande via ICQ till Kvarne Skicka ett meddelande via MSN till Kvarne
Standard

Citat:
quote:Tidigare skrev tufftuff

Jag står fast vid vad jag sagt, och jag ser inte att samtliga mina tidigare inlägg tagits bort

Det Janne gjorde var att beskylla mig för saker som jag aldrig sagt. Och hans önskan lät verkligen som att jag och LAn skulle ta vårat pick o pack och dra om det inte passade

Det samt så många gånger man blivit påhoppad, både av honom och vissa andra gör att jag tröttnat på detta barnsliga forum där man tydligen inte får ha sk "avvikande åsikt"

Om någon nu bryr sig (läs Janne) så handlade det jag sa tidigare i denna tråd ENDAST om att inte klanka på LAn (eller någon alls för den delen) så fort han säger något, kommer med ideér eller förslag. Även om de kanske inte alltid är så bra.
Så... en sen da!!! Alla kan inte vara helt perfekta jämt eller hur??

Mitt beslut står fast vid att lämna forumet om inte samtliga tidigare inlägg jag gjort tagits bort inom ovan angivna tidpunkt.... börjar bli bråttom nu

Strunta i det... och jag hör inte av mig mer
...Suck...

Snälla TuffTuff! Stanna! Hur ska vi annars kunna njuta av dina mkt fina modeller..? Hur blir det då med passagerarvagnarna som skulle passa så utmärkt till TRS2004...?

Gå inte...för guds skull..det skulle göra saknaden stor!

Janne: Stämmer detta som TuffTuff säger..att du beskyllde honom för saker han aldrig sagt..? Svara helt ärligt. Gör det de..?
I sånna fall tycker jag verkligen att du ska skämmas då vi just i denna tid håller på att förlora en mkt skicklig 3d-moddellerare! [8][:0]

Mvh: Kvarne
--------------------

6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA)
SL H10
Kvarne besöker inte forumet just nu  

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
VHS eller DVD filmer av verkliga tåglinjer? Perre Tågbilder 2 2005-01-11 13:26
Brainstorming.... Pierre 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails 69 2005-01-05 21:10
Fredrik Z65 Bengan Trainz - Allmänt om Trainz 19 2004-11-29 23:35
Fredrik eller nån annan med behörighet. Bengan Off-topic 2 2003-01-09 11:50
Vilken station bor du vid eller ligger närmast dig Trigger Off-topic 23 2002-10-29 17:31

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:51.