Citat:
quote:Tidigare skrev tufftuff
Jag står fast vid vad jag sagt, och jag ser inte att samtliga mina tidigare inlägg tagits bort
Det Janne gjorde var att beskylla mig för saker som jag aldrig sagt. Och hans önskan lät verkligen som att jag och LAn skulle ta vårat pick o pack och dra om det inte passade
Det samt så många gånger man blivit påhoppad, både av honom och vissa andra gör att jag tröttnat på detta barnsliga forum där man tydligen inte får ha sk "avvikande åsikt"
Om någon nu bryr sig (läs Janne) så handlade det jag sa tidigare i denna tråd ENDAST om att inte klanka på LAn (eller någon alls för den delen) så fort han säger något, kommer med ideér eller förslag. Även om de kanske inte alltid är så bra.
Så... en sen da!!! Alla kan inte vara helt perfekta jämt eller hur??
Mitt beslut står fast vid att lämna forumet om inte samtliga tidigare inlägg jag gjort tagits bort inom ovan angivna tidpunkt.... börjar bli bråttom nu
Strunta i det... och jag hör inte av mig mer
|
...Suck...
Snälla TuffTuff! Stanna! Hur ska vi annars kunna njuta av dina mkt fina modeller..? Hur blir det då med passagerarvagnarna som skulle passa så utmärkt till TRS2004...?
Gå inte...för guds skull..det skulle göra saknaden stor!
Janne: Stämmer detta som TuffTuff säger..att du beskyllde honom för saker han aldrig sagt..? Svara helt ärligt. Gör det de..?
I sånna fall tycker jag verkligen att du ska skämmas då vi just i denna tid håller på att förlora en mkt skicklig 3d-moddellerare! [8][:0]
Mvh: Kvarne
--------------------
6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA)
SL H10