Svenska 3D-Tåg - Forum  

Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan.

Gå tillbaka   Svenska 3D-Tåg - Forum > N3V Trainz > Trainz - Allmänt om Trainz

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2003-07-02, 17:43   #1
Barman
Member

Reg.datum: Sep 2002
Standard Trainz har förstört det för mig

Jag köpte Trainz pg.a att jag saknade en disk till MSTS. Efter att ha kört med SP3 i ungefär en vecka så beslöt jag mig för att inhandla MSTS (billigt) bara för att kunna köra några svenska rutter m.m.

Efter ett år utan MSTS och ett par veckor med Trainz blev det närmast chockartat att se grafiken i MSTS. Det ser ju rent ut sagt hemskt ut, alla de layouter man tyckte såg snygga ut för något år sedan har åldrats väldigt dåligt måste jag säga. Då skall man lägga till att jag numera kan köra MSTS med alla inställningar på max, något jag inte kunde men min gamla dator.

Visst såg grafiken litet dassig ut i vanliga Trainz men med SP3 så är det helt otroligt snyggt, med nya spår från bl.a STW och Mike10 så har Trainz passerat MSTS med hästlängder.

Anledningen till att jag skrev "förstört" är ju förståss att det inte finns några svenska layouter till Trainz . Tyvärr får jag väl leva med det eftersom allt under Trainz grafik käns som att nedgradera .

BM
Barman besöker inte forumet just nu  

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av
Forumhopp

Liknande ämnen
Ämne Startat av Forum Svar Senaste inlägg
BHJ v1.1 "Inga torvransporter och missing assets" lan Trainz - Allmänt om Trainz 7 2004-02-23 19:40
Konvertera från Trainz till MSTS, går det? Pierre Off-topic 8 2003-03-04 23:18
Hjälp önskas... RapidHO Trainz - Allmänt om Trainz 4 2002-11-13 11:07
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen agdor Trainz - Allmänt om Trainz 1 2002-07-16 23:20
Pang-nyheter om Trainz Fredrik Trainz - Allmänt om Trainz 8 2001-10-13 20:23

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 19:41.