|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-12-16, 13:17 | #16 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Jan 2002
|
Efter att tagit bort bocken för Disable Env. Map så ser Reginan ut som den ska OT: Nu är det bara att vänta på en mirror för SP1 så kanske man kan få den idag. När jag testade nyss skulle det ta 10 timmar, med FTP och bredband...., sedan hände inget och all nedladdning stannade. Nu väntar jag lite till innan jag tankar ner SP1. Roger |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
När kommer det en Regina till MSTS? | Erik.H | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2004-02-11 16:30 |
Hur lägga till fordon till Trainz | Fäldt | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2003-01-26 00:50 |
Hjälp önskas... | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-11-13 11:07 |
Äntligen Tunnelbana till Train Simulator! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-10-22 19:51 |
Trainz till jul! | Fredrik | Trainz - Allmänt om Trainz | 7 | 2001-10-02 18:20 |