|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-08-20, 23:24 | #1 |
Medlem
|
Hjälp till felsökning önskas
Min MSTS har ballat ur alldeles! [8][8][8] Satt och testkörde LLJ, fick lite krascher här och där, men va skrutt, sånt händer väl i alfaversioner... Skulle sen köra med Xoa5 på KMJ, fick felmeddelande om läsfel på nån rad i sigcfg.dat. Krasch, bom, bang och brev till Bill. Omstart på hela burken, samma resultat på andra banor. Jag har provat med tre-fyra ominstallationer, fastnade några gånger på "overifierad media-rutan" och allt möjligt. Provat med ny DirectX 9, tji resultat. Nu kommer jag bara till sju pinnar i förloppsindikeringen, sen rasar hela klabbet ihop igen. Har inte velat kasta bort rutter och tåg, men det ska väl inte ligga nåt i de mapparna som borde påverka programmet i stort.
/Lars B |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
HJälp till (H)Julmarknad | Rc1166 | Trainz - Allmänt om Trainz | 17 | 2004-11-08 20:44 |
Kloning hjälp för önskas för Windows XP Pro™ | Chessie System | Off-topic | 3 | 2004-03-21 20:35 |
Hjälp med testning till ny aktivitet i KMJ | sober | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 0 | 2003-07-27 04:01 |
Hjälp önskas av någon finländsk vän | MatsH | Off-topic | 7 | 2003-01-20 23:52 |
Hjälp till svenska historia | Macley | Off-topic | 46 | 2002-12-16 23:22 |