|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-09-02, 16:51 | #1 |
Medlem
|
Fråga om framtida versioner av hastighetsskyltarna
Hejsan
Kom på en sak i dag då jag satt på pendeltåget på väg hem till Södertälje, STW´s hastighetsskyltar är väldigt bra/snygga m.m men dom står ju bredvid spåret, vi passerade hastighetskyltar som satt fast på ledningsstolpar/bryggor och min fråga är: Kommer ni i framtida versioner göra som ni gjort med signalerna (dom hängande) att man kan placera hastighetsskyltarna på ledningsstolparna/bryggorna i lagom höjd på både vänster och höger sida??? Undrar även om ni kommer att göra en version av dom stolparna som står på marken att man kan placera dom på höger sida om spåret också som det är nu (om nu inte jag gjort fel hela tiden) så placerar man en stolpe på v. sida om ett dubbelspår (helt ok) om man vill placera en likadan stolpe på höger sida om dubbelspåret (fungerar inte, den placerar sig mellan spåren istället). Det vore helt perfekt nämligen om det gick att fixa. MVH Bengt L. |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Fråga ang. Boggier+Polygoner | Carlj | 3D-design - Trainz | 0 | 2005-02-01 23:44 |
Nyfiken fråga? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2004-01-15 22:52 |
Fråga om tillstånd | knebert | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 5 | 2003-08-17 02:09 |
Fråga till STW. | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2002-08-16 23:37 |