|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-09-23, 22:47 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Jun 2003
|
Kamelen Klar !
[][][][]
Jag är nu så gott som klar klar med min Y3 (vill bara testa så att den ej gör så att MTMS "spårar ur" Typ. [:I][:I][:I][:I] Med eget ljud inklusive bromsgnissel [:X][:X][:X][:X] egen Cabview med "bakåtblick" passview (5) [8)][8)][8)][8)] med Tidstypiska reklamskyltar [][][][] detaljerade intreörer [}][}][}][}] Och naturligtvis körbara på natten [^][^][^][^][^] Se modellen som en blandning av verklighet och fiction då det har varit omöjligt att få fram alla uppgifter om tåget. [b]Många har lovat att bidra med material, men endast ett fåtal har stått för sitt ord ! (heders åt dom)[V] |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
VHJ, klar som beta, med reservation !! | maed1 | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 8 | 2003-09-18 00:03 |
Så där då var B10:an klar för release! | sjonas | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-06-23 17:43 |
X10 är klar!! | leoj | Trainz - Allmänt om Trainz | 13 | 2003-03-08 15:04 |
Vinter rutt klar! | Tomas | Trainz - Allmänt om Trainz | 35 | 2002-12-09 23:02 |
Nu är min aktivitet klar | Trigger | Off-topic | 3 | 2002-10-20 21:05 |