|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-10-14, 19:54 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
Stockholm C - Mora Route
hej jag ska bygga en route som heter Stockholm C - Mora och jag undrade
följande: 1. är det någon som har kartor eller foton om sträckan[?] 2. är det någon som vet hur man gör svenska signaler och skyltar på Gmax eller på något annat program[?] eller var man kan ladda ner sådana. 3. har någon stationshus som liknar dessa som finns på sträckan[?] 4. har någon uppgifter (ska få av banvärket men vet inte hur exakta dom kommer att vara) på hastigheter, signaler, övergångsställen, korsningar etc, etc som finns på sträckan eller som liknar dom[?] jag skulle vara jätte tacksam om så många som möjligt som har uppgifter om sträckan kunde kunde dela med sig av dom ps det är trots allt ett ganska stort projekt(Stockholm - Mora är 332km) Tack på förhand Mvh |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Ett par bilder från Mora | Joel | Off-topic | 8 | 2004-11-25 21:02 |
stockholm C - Mora | gec44-9w | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 2 | 2004-01-22 17:18 |
route geometry extractor! | Robban.y | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-07-28 22:04 |
Med Linx till Stockholm | Pson | Off-topic | 6 | 2003-07-01 23:39 |
Stockholm - Göteborg | Macley | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 9 | 2002-07-23 16:18 |