|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-11-13, 11:33 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Aug 2001
|
NYMÅLAT FAST FUNKAR EJ
HEJ PÅ ER !
Nu kommer CW TEXTIL TRAIN AB SNART Loket är målat ock klart fast det syns ej i Trainset vad har jag gjort för fel ? Det står så här på msts akuten (när du är klar tryck på Reload after edit) Men jag har inte den knappen vad ska jag köra ? Loket står i JKSL LACKERING&PUTS AB OCK VÄNTAR HJÄLP MEJ SNÄLLA NÅN SÅ VI FÅR LOKET ATT KÖRA SNART ! HÄLSNINGAR Stefan Lindmarl i Gävle E-post S_lindmark@comhem.se PS Jag behöver Lokförare anmäl er ! Stefan Lindmark i Gävle |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
SJKs Hemsida funkar inte? | Dson | Off-topic | 2 | 2003-10-10 19:02 |
X9 funkar perfekt :-) | Hawk | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 3 | 2003-09-25 09:00 |
Funkar mina Rc målningar hos er? | Trigger | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-07-20 00:28 |
hur funkar det med virtuella tågbolag? | zerax | Virtuella Tågbolag | 1 | 2003-02-05 09:21 |