|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-11-20, 20:00 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Sep 2003
|
raildriver problem
hej, jag har ett litet problem som kan vara svårt att hjälpa till med om man inte får se det i verkligheten.
jo jag avinstallerade msts och och installerade det igen för att jag fick sådana där felmedelande om att spelet inte kunde eng-filen för att jag hade råkat ta bort lokmappen utan att ta bort con-filen. men när jag hittade con-filen och tog bort så kom det där felmedelande ändå. Och så här var det med jätte många tåg för att jag hade laddat hem ett stort tågset med massor av con-filer som kunde avinstalleras på startmenyn, men det viste inte jag därför deletade jag dom. i alla fall så avinstallerade jag msts och felet är antagligen att jag skulle ha avinstallerar rdmanger(ett program som startar rd:n och msts) också men jag glömde bort och göra det nu när jag har avinstallerat det och installerat det igen så fungerar det ändå inte, alla knappar som pantograph-knappen och sand-knappen m, m och tyfonen eller tutan fungerar men inte spakarna och vindrutetorkarna och ljus vrid-sakerna eller vad det nu heter. är det någon som har havt det här problemet och vet hur man ska göra? ska man kanske avinstallera rdmanager och msts igen så att dt blir i rätt ordning eller? tack för svar! Mvh Dash 9:an |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Raildriver problem | Glenna | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2005-03-24 17:17 |
2st problem. Någon annan med samma? | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2004-06-30 20:38 |
Problem med fil | Mulle | Trainz - Allmänt om Trainz | 2 | 2004-06-29 00:08 |
Xtracks problem | Pierre | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2002-12-21 12:48 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 23:20 |