|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2003-12-28, 01:30 | #1 |
Medlem
|
Gårdagens Stockholm [Bilder]
Jag, Mson och SJonas var igår ute och fotade på Stockholm C. Det blev en massa bilder, och här visar jag mina bästa från kvällen. Vi fotade först på dagen och senare på kvällen. Har dock ej bilderna från dagen ännu - men de kommer med tiden, och antagligen också ifrån Mson och Sjonas.
Sveriges snyggaste lok enligt mig, Linx X2. Linx X 2000 som strax skall avgå mot Oslo. Arlanda Express 1 inväntar avgångstiden mot Arlanda södra- och norra. SJ Rc6 1405 i spetsen på ett InterCity-tåg. Vi hade turen att få åka C20F eller Inkognito som den kallas två gånger. Gamla Stan klockan 19.06. Mson och SJonas inspekterar Uppsalapendelns B10. Tråden kommer uppdateras med fler bilder, enjoy! [8D] Med vänliga hälsningar Pson |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Stockholm C [Bilder] | Pson | Off-topic | 0 | 2004-04-24 01:06 |
Gårdagens Stockholm | sjonas | Off-topic | 6 | 2004-04-19 18:02 |
stockholm C | gec44-9w | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 0 | 2004-01-30 18:04 |
Med Linx till Stockholm | Pson | Off-topic | 6 | 2003-07-01 23:39 |
Stockholm - Göteborg | Macley | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 9 | 2002-07-23 16:18 |