|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-01-04, 10:54 | #1 |
Medlem
|
Stort problem med trainz! Behöver hjälp!
Hej!
Jag har tankat ner SP1 till TRS(jaa den rätta) Efter det så funkar det inte att installera något custom content.. Jag tankar ner tex Reginan Ikonen blir den där sexkantiga med gröna saken med stinsen på När jag dubbelklickar på den så får jag upp felmeddelandet "Trainz is not installed on this computer! Please install trainz!" Vad göra?!?!? [:0][8] Mvh: Kvarne -------------------- 6666 *Sthlms Sexigaste buss*(Scania CR112 CLAA) SL H10 |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Panik! Hjälp sökes akut! Stort MSTS-Problem! | Kvarne | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-04-21 15:47 |
Hjälp önskas... | RapidHO | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-11-13 11:07 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 23:20 |
Håller på med en rutt och behöver lite hjälp | Yzerman | Trainz - Allmänt om Trainz | 12 | 2002-06-24 15:14 |
Trainz Problem försenar Pendeltågslinjer | Kvarne | Trainz - Allmänt om Trainz | 4 | 2002-01-13 17:02 |