|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-01-06, 01:27 | #1 |
Junior Member
Reg.datum: Nov 2002
|
KJM-aktivitet
Jag laddade ner KJM 3 och installerade det. Men när jag skulle köra en av dom aktiviteterna som följde med( den med X2000) fick jag problem. När man startar är det ju rött ljus som inte slår om. Nån som vet hur f-n man ska kunna komma iväg?!
|
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Aktivitet | themepark | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 1 | 2004-12-18 15:55 |
Hjälp med aktivitet | ojje | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2004-05-25 13:36 |
Kmj 3.1 aktivitet som kräver German Railroads... | Olaf Lindström | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2004-03-18 09:26 |
Aktivitet 302 till SWE ute nu. | Pursche | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 9 | 2003-09-23 20:08 |
Aktivitet till "Number One Tram Route" | Hesa skurun | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2003-01-06 18:00 |