|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2002-06-29, 19:43 | #1 |
Admin & STW-member
Reg.datum: Aug 2001
|
Väldigt OT - Tillbaka efter semester
Hej på er alla
Här har det minsan hänt saker ser jag. Man är borta 2 veckor på Mallorca och här händer massor...iofs följde jag forumet någorlunda första veckan men denna veckan har jag mest solat...och dåligt med tåg blev det också även om jag åkt tåg på Mallorca ett flertal gånger. De som gillar tåg och är på Mallorca måste bara göra ett besök i den lilla staden Soller där man kan åka spårvagnsliknande tåg ner till hamnstaden Puerto de Soller Nu en helt annan sak...ang Trainz VS MSTS...på en del andra forum där det pratas om PC/MAC är så kallade "krig" där man ständigt jämför förbjudna... det vore kanske en lämplig regel även här...att inte tillåta att ha (meningslösa?) krig om vilket som är bäst...smaken är ju som baken. /Fredrik - som gissar att badtemperaturen inte är +28 här i Sverige /Fredrik Forumvärd |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
"Räfflor" kvar efter omålning? | Kyriakos | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 7 | 2005-01-07 15:04 |
Tillbaka efter en stunds inaktivitet. | zerax | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-11-12 13:29 |
Hjälp efter jag har målat om... | prymikom | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 11 | 2002-08-06 15:23 |
Trigger är tillbaka. | Trigger | Off-topic | 1 | 2002-07-11 16:44 |
Tillbaka efter avstägningen. | Pson | Off-topic | 18 | 2002-07-07 14:21 |