|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-02-02, 20:43 | #1 |
Medlem
Reg.datum: Feb 2002
|
Problem med TSM
Hej!
Jag försöker göra öppningsbara dörrar på ett tåg i TSM. När jag har skrivit in kordinaterna för hur dörrarna ska röra sig så får dom andra placeringar i Train Simulator. Dörrarna kan ligga i luften flera meter ifrån tåget, dessuton öppnas bara en dörr när jag trycker på "p". Jag har angett alla dörrdelar som en del utav en strömavtagare så jag tycker att allt borde funka när jag ska öppna dom genom att trycka på just "p" tangenten. Ibland är det också så att dörrarna får andra placeringar redan i TSM när man ska testa animationen. Är det något som är kunnig på TSM som vet varför? / Joel |
|
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Problem med AE | vl | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 3 | 2003-12-06 12:03 |
Problem med Picadilly line(london underground) | gec44-9w | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2003-12-05 18:43 |
Problem med Y2:an. | Bengan | Trainz - Allmänt om Trainz | 6 | 2003-11-25 16:51 |
Problem med MSTS! | Dson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 4 | 2003-02-17 10:59 |
Problem med Trainz och gamla \Custom-mappen | agdor | Trainz - Allmänt om Trainz | 1 | 2002-07-16 23:20 |