![]() |
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#11 |
Hedersmedlem
Reg.datum: Aug 2001
|
![]()
Nu finns Solberga att ladda hem ifrån: www.train-sim.com Filen heter: Solberga.zip
Byggare Bob: Tack för att du försöker hjälpa mig. Den hemsidan har jag varit på och boken ska jag försöka få tag i. Dubbelspåret som börjar Brogrenen, går det ända fram till Torsvik? Eller är det bara ett kort mötesspår vid Brogrenen? Är det dubbelspår ifrån Baggeby till AGA? Hela sträckan? Hur är det mellan Gåshaga och Gåshaga Brygga? Enkel eller dubbelspår? Som ni märker behöver jag mycket hjälp. Var mycket länge sen jag åkte denna linje! Har dock hittat många bra bilder, men skulle behöva spårplaner över stationerna/hållplatserna. Dessa kan vara enkelt gjorda i t.ex. Paint. Märk bara ut åt vilket håll Ropsten och/eller Gåshaga Brygga ligger! Är tacksam för all hjälp jag kan få och ju mer hjälp, desto bättre blir rutten.... ![]() http://pirpen.cjb.net/ |
![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
![]() |
||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
Lokaltrafik i Düsseldorf? | Erik Götborg | Virtuella Tågbolag | 2 | 2004-06-14 23:01 |
Lokaltrafik numera modererad | Fredrik | Lokaltrafik | 4 | 2003-06-19 10:09 |
Aktiviteter på Suköping Lokaltrafik | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 2 | 2002-12-12 23:24 |
Upplands lokaltrafik X10 | Burge | 3D-design/Ommålningar - MSTS / Open Rails | 6 | 2002-07-17 16:54 |
SL, Sackholms Lokaltrafik uppdaterad! | SoftOrre | Landskapsdesign - MSTS / Open Rails | 11 | 2002-05-25 14:59 |