|
Om det här är ditt första besök, se till att gå till vår FAQ (finns även länk till FAQ i navigeringsmenyn ovan). Du kan behöva att registrera dig innan du kan posta (finns även en länk till registrering i navigeringsmenyn ovan). För att titta på inlägg, välj det forum som du vill besöka från de som är listade nedan. |
|
Registrera | Members Area | FAQ | Medlemslista | Community-ware/Modell-shop | Sök | Dagens inlägg | Markera forum som lästa |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
2004-12-01, 18:07 | #11 |
Member
Reg.datum: Jul 2004
|
En idé som just slog mig.
Det är ju alltid så att olika personer har specialiteter och saker man har svårt för i TRS. Man kan ju göra så att en del gör själva spårupplägget, andra texturerar, en tredje grupp lägger kontaktledningar och bygger mer avancerade stationsupplägg/bangårdar m.m. Fortfarande enligt devisen att sparsmakat är bäst men att allt ser korrekt "svenskt" ut på alla fronter där det går. På det sättet så kanske vi snabbare kan få fram bra moduler. Jag medger gärna att kontakledningar och stationsområden är min svagaste länk . marcus mjm |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|
Liknande ämnen | ||||
Ämne | Startat av | Forum | Svar | Senaste inlägg |
SWEMOD standard förslag | LLJ | Trainz - Allmänt om Trainz | 3 | 2005-01-10 19:59 |
Formel-1 tråden: Italiens Grand Prix 2003. | Pson | Off-topic | 11 | 2003-09-15 05:01 |
Rutter och tåg tråden! | Pson | MS Trainsimulator - Allmänt om MS Trainsimulator / Open Rails | 7 | 2002-09-28 22:41 |
Tips Tråden | ghostwalker | Off-topic | 0 | 2002-05-17 21:43 |